10 Haziran 2013 Pazartesi

Yeniden MERHABA :) EFE CAN 1. SINIFTA

         Uzun zamandır yazamıyorum... Çocuklar büyüyor ve ben hızlarına yetişemiyorum... Aslında öyle güzel kareler  kaçırıyorum ki bazen :(
Nereden başlamalı...                                                                                                Hala Elazığ  da yaşıyoruz ... İsteyerek 5. senemize adım attık. Buna sebebse... Elazığ Cumhuriyet  Polis Lojmanlarında olmamız, edinilen   güzel dostluklar  ve en önemlisi  okul... Yine herşey  çocuklar için  daha rahat  ve daha güvendeler.

EFE CAN 1 . SINIFTA
  O  gün başkaydı. Duygu sevinç bir aradaydı.  Eşiminde benimde gözlerimiz doluydu,  dokunsalar ağlayacak çocuk gibiydik ... Mutluluk buydu!!! İlk göz ağrımız,  canımız, oğlumuz artık okuluydu...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder