15 Aralık 2009 Salı

Efe Can-Ece Su


Ece Su dünyaya geleli 15 -20 dk olmuştu.
Canım kızım benim iyi ki aramızdasın, bizimlesin....

O kadar uslu bir bebekti ki hala öğle!
Ha varlığı ha yokluğu hiç üzmedi, yormadı anneciğini inş. hep böyle devam eder...

Vee MAAŞALLAH güzelde yiyoruz ayırt etmeden herseyi...
Babamız korkutuyor beni kızımız obez olcak diye ama cok kilosu yok normal... ne yapabilirim ki oğlumuz hiç yemek yemiyordu 4 yasına kadar bu yüzden, kızımın birşeyler yemesi beni cok mutlu ediyor...
Kesin bir 5 ayımız bu pusette uslu uslu yatarak gecti.
Ağladı yeter dedii..
Bizde ara ara örümceğe koyuyoruz.. artık..
Oğlumuzu doktor önermediği için koyamamıştık.


Ece Su ayna da kendisiyle tanışıyor...
Galatasaraylı olcak inş.
İkra ve Ece su 2 kuzenler... Amca kızı oluyorlar, kızım İkradan 30 gün büyük. Ne sevimliler dimi...

Hırcın Efe Can...

Net konuşamasada kendini ifade edebilen bir çoçuk,
oğlum konuşuyor ama işine geldiği gibi... çözülecek inş...
o kadar zor cümleler kuruyor ki ben onu dinlerken çok yoruluyorum:)
Efe Can nın dilinden ör:
baba gel yo=babam gelmedi demek
ben abi oyna yo= abiyle oynamayacağım demek

Düden kız yo= anne bana kızma demek ( oğlum bana anne demiyor) Gülten i kısaltıp düden diyor.
Ece Su= ECE BUM demek. Çok orjinal dimi bizede alıştırdı. Babası da bende ece bum diyoruz... su = bum demek ona göre, okadar cok ece bum
diyo ki eve gelen misafirlerimizde ECE BUM diyor:):)
Kızım herseyi yiyor oğlumsa pilav,makarna,yoğurt....
pilavın yanında da çay:) Vazgecilmezi....
Çok yaramaz bizi çok yoruyor, arada da böyle şirinlik yapıyor....
Kızımın baba ya düşkünlüğü...

Kızım oğlumdan çok çekiyor.. çok..
Oğlum da kardeşinden cekiyor:)
oyunu kuruyoruz.Ece bozmaya uğraşıyor, oğlumsa çıldırıyor...
Vee kızım parmaklarını yemek le yetiniyor....

Antalya ya gidiş nedenimiz, yeğenimin askere gidecek olması idi.
Askere yapılan kına gecesinde Efe Can ve Ece Su yu al bayraklarla süsledik..

Kızımda gelin olurken eline yakılan kınada böyle ağlarmı ki....
Emre yi askere yolladık.

Hayırlı teskereler diliyoruz!...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder