14 Aralık 2009 Pazartesi

MERHABA...

Bloğumuzda ki amaç; 2 canımı tanıtmak.Heyecanlarını, kahkahalarını, çığlıklarını, yaramazlıklarını vs... paylaşmak.Canlarım derken; Efe Can 4 yasında Ece Su ise 7. ayında..
VE
Biz ailecek başka şehirdeyiz...
önce ev eşyalarımız geldi yaklaşık 15-20 gün öncesinden hiç görmediğimiz, bilmediğimiz bir şehirde bir evimiz vardı artık.Bizde
20.07.2009 da geldik. Şu an Elazığ ilinde ikamet ediyoruz.Antalya ya
göre zor bir sehir ama alıştık.Zaman alışmayı öğretiyor insana. Neden mi Elazığ?
Eşimin işi nedeniyle 4 yıl burdayız şimdi...
Sadece özlem var. Ailemi cok özlüyorum..
vee
geleli 5 ay olmuş!
gerçi biz 4 aylıkken bir Antalya tatili yaptık bile:):)....


NERDEN BASLASAMMM...

Öncelikle oğlumla baslamak istiyorum.Bebekliğine dair bir kac resim ekleyerek devam etmek istiyorum....



O çok sevdiği arabası

Aslan oğlum benim! 9. aya girdi, apalamadan yürüdü...

Ne yapsın çocuk herşeyi o kadar hızlı oldu ki afalladı!... Yürüdükten sonra apaladı:)

Aile boyu erkek kuaföründeyiz...Babası da namaz kılıyor yanında oda babasına bakarak namaz kılmaya çalışıyor...canım benniiimm...Ne kadar masum...Oğlum Antalya sahilini turlarkenvee ŞİMDİ ki EFE CANCanlarım büyüyorlar...

1 yorum:

  1. canım kardeşim çok güzel olmuş zaten yeğenlerim güzel olunca dünyalar güzeli annesi zorlanmamıştır zaten hayatınız hikaye hiç zorlanmamışsındır CANIM BENİM KARDEŞİM VE CANLARIM

    YanıtlaSil